tirsdag 8. desember 2009

Chip i retur???

Jada riktig det, chippen kom i retur.. Dazy ble merket med micro chip i mars 2009, og jeg trodde dermed at hun var merket for livet. Men dengang ei. Fredags kveld 4/12-09 satt vi i sofaen og koste oss forran tven, jeg kjente plutselig noe merkelig på halse til Dazy.. Da jeg kikket nærmere så jeg at det faktisk stakk noe ut av halsen hennes, som en hvit plastikk pinne. Det så helt sprøtt ut. På telefon med veterinær konkluderte vi med at siden katten ikke så ut til å ha det vondt så kunne vi drøye veterinær besøket til mandag morgen. Og på lørdagen hadde pinnen forsvunnet, etter å ha moppet over hele leiligheten og letet en stund så fant jeg den mystiske pinnen i sofaen.

Mandag morgen og av gårde til veterinær besøk igjen.. Det viste seg å være chippen som hadde kommet ut igjen av seg selv. Satt inn i nakken i mars og kom ut av halsen i desember.. Dette er vist et tilfelle de aldri har om før og etter en telefon til leverandøren av disse chippene kunne de med sikkerhet si at dette var et unikt tilfelle.

Min unike pus :)


Vi skulle få en ny merking av dem gratis, jeg takket ja til å kunne ha den tilgode. Min lille Dazy har hatt mye i det siste så vi velger å ta litt fri fra veterinærene nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar